tirsdag 14. februar 2012

Anonyme timeglass nr. 4 :)

Så var kort nr. 4 ferdig til anonyme scrappere sin utfordring, anonyme timeglass. Siste utfordring skal være valentine/kjærlighet, men ellers fri oppgave. Jeg har laget et Pop-up-kort til en god venn, og jeg bare MÅTTE bruke mine nye Spellbinders hjerter igjen. Jeg har blitt så glad i dem allerede og kan ikke la være å bruke dem:))
Jeg har brukt grå og rosa bazill, et Maja design papir og et digipapir fra bearly mine designs. Jeg har laget en blondeblomst i midten, pyntet med en swirl fra Marianne design, hengt på en sommerfuglcharm og en liten tag.










Så vil jeg ønske alle sammen en riktig, riktig fin kveld:))

Klem fra
post signature

5 kommentarer:

Kjersti sa...

Stilig pop-up kort!
Klem:)

Anja´s kortkreasjoner sa...

:) For ett lekkert bidrag
- må si tusen takk for at du har deltatt i Anonyme Timeglass, riktig lykke til - vinneren blir publisert om noen timer :)
Klem fra Anja

Chrissy sa...

So beautiful May, very,very pretty. love the colours...gorgeous work.

Luv CHRISSYxx

kiwimeskreations sa...

May this is beautiful - again. You really do wonders with this one set of dies.
Blessings
Maxine

Anonym sa...

May, this is one of the Prettiest cards I have seen. I just love it. Thank you for sharing it.